Coronavirus

Beste klanten/nieuwe gasten,

Het Coronavirus houd ons allemaal goed bezig en ik kan me voorstellen dat er vragen zijn mbt u gemaakte of nieuwe reservering.

Voor al onze klanten die al gereserveerd hebben en u verblijf valt in de periode dat het RIVM beslist zoveel mogelijk thuis te blijven is het mogelijk u boeking te verschuiven naar een andere periode.

Echter mogen de appartementen gewoon verhuurd worden omdat ze zelfvoorzienend zijn,u bent van harte welkom!

De appartementen worden met grote zorg en richtlijnen van het RIVM schoongemaakt.

Voor nieuwe klanten die overwegen een nieuwe boeking te maken hebben we tot het Coronavirus aanhoud versoepelde annulering regels.

Bij een gemaakte reservering vragen wij een aanbetaling van 50% van het totaalbedrag.

  • Tot 2 weken voor aankomst datum kunt u de reservering kostenloos annuleren
  • Tot 1 week voor aankomst vragen wij annuleringskosten van 50%
  • Binnen 1 week voor aankomst zijn wij genoodzaakt om het volledige bedrag in rekening te brengen.
  • Kunt u door een geldige reden ivm het Coronavirus niet komen en u annuleerd voor 2 weken voor aankomst dan ontvangt u de aanbetaling uiteraard terug.
  • Deze regeling geld alleen zolang het Coronavirus actief is!